nu iubesc …

e greu sa scrii despre fericire, despre ceea ce determina unei persoane acest sentiment de exaltare, de liniste interioara, de calm datorata de succes, de reusita, de regasire in persoana ce-i sta alaturi.

pe mine acest sentiment „m-a lovit” de curand – mi-am dat seama ca sunt intr-o relatie stabila de prea mult timp pentru a mai lasa loc unor insecuritati copilaresti, ca sunt iubit si apreciat, ca-mi este daruit cu bucurie totul. mi-am dat seama ca incep sa fac aceste lucruri „din instinct”, ca nu mai trebuie sa le procesez ca in trecut, ca nu imi trebuiesc notite pentru a o intreba cum se simte intr-o zi mai friguroasa sau mai grea.

am invatat sa simt. si apreciez asta.mult!

fericirea iti poate fi sadita in suflet de surprize – ca intoarcea acasa dupa o sedinta cu program prelungit din week-end si gasirea a zeci de bilete multicolore cu mesaje din suflet lipite peste tot in casa!!! acel moment a fost un iceberg imens – nu m-am asteptat, nu pot spune „rutina”, ci doar ca nu m-am asteptat – ce mi-a inseninat cel putin jumatate de an din viata!!!

fericirea? o poti gasi in orele tarzii din noapte cand trebuie sa faci un ceai si sa cauti pastilele de raceala, siropul de tuse, cand dormi „iepureste” si asculti ce se intampla in jur – ii mai este rece? oare e prea cald? face febra sau ii este rau?

fericirea – e atunci cand uiti de matematica si 1+1 intelegi ca face doar 1. tu nu te anihilzi ca persoana independenta, ea nu te intregeste – este o comuniune de spirit. ganditi si simtiti impreuna.

nu merg – mergem!

nu fac – facem!

nu sunt – suntem

nu iubesc – iubim!

Lasă un răspuns

