din Suflet

ma uit ca nu mai ajung sa scriu pe blog, desi imi propusesem sa faca asta cu mult mai des la inceputul anului.

ma uit ca nu am reusit sa imi fac cu mult mai multi prieteni, desii…acelasi gand bun l-am avut. ba chiar incep sa pierd prietenii mai vechi. sa nu fii meritat? {m}s-a{am} schimbat atat de mult incat lucrurile nu se mai leaga, se lovesc reci unele de altele fara a mai gasi nici macar un punct de coeziune macar bilaterala?

sunt lucruri care ne plac, sau cel putin ne gadila interiorul intr-un mod placut si da, recunosc! ajungem sa pierdem timp,sa ne pierdem pe noi insine in mirajul ideilor ce ne fura orele…acum au fost 8 /12/16/21(acel inca putin si inchid totul, nu mai pot!)/23/1/3(aproape!)

sa fie oare trista aceasta rapire de sine doar pentru ca nu vrei un lucru sa il faci doar asa, sa fie placut? ci dorest sa iasa bine, u vrei altfel decat bine, sa iti placa, sa fii mandru de ceea ce ai realizat macar aproape perfect?

as putea lasa lucrurile in acea @voie a sortii si sa le @mantuiesc repede, doar sa fie facute. dar mi-e sila si mi-e prea drag ce fac acum pentru a nu-mi mai pasa…

daca iti place ceva sau visezi sau pur si simplu te gandesti ce bine ti-ar sta daca: fa-o!!! nu te gandi la bugetul redus, la timpul ce ti-l mananca, la nervi si telefoane incheiate rapid cu un@mai lucrez putin si te sunt eu… – nimic nu egaleaza satisfactia pe care o ai la final!

p.s. Multumesc Cerului pentru tot! asta inseamnand putin design,o mica excursie mai tehnologica, dar sanatoasa!

Enjoy it! :-)

Lasă un răspuns

